بارون

زیـــر  بــارون  نفسـاتـــو  دوســـت  دارم

زیـــر  بــارون  نفسـاتـــو  دوســـت  دارم
عـطـــر خـــوب، تــو رو بـارون میگیــره
بـا  تــو زندگیـــم  چــه رویــایــی  میشـــه
بـا تــو ایــن قـلـــب یخــی جــون میگیــره

دوست دارم تمــوم لحظـه هامو با تـو باشم
دوســت دارم کـه دســت گـرمـتــو بگیــرم
دوسـت دارم تمــوم خاطراتـم با تــو باشــه
دوسـت دارم تـو انتظـار تلــخ تــو بمیـــرم

دوسـت  دارم  فقـــط  چشــاتــو وا  کـنــی
تـا  ببیـنــی  کـــه  چـقــــدر دوســت  دارم
همـــه  خـوبـــی هـاتـــو  بـاور مـی کـنـــم
نمــی تــونـــم  بـی تـــو طـاقـــت  بـیـــارم

زیـــر  بــارون  نفسـاتـــو  دوســـت  دارم

بـــوی خـــوب ، تـــو رو بـارون میگیــره
بـا  تــو زندگیـــم  چــه رویــایــی  میشـــه
بـا تــو ایــن قـلـــب یخــی جــون میگیــره
دوست دارم تمــوم لحظـه هامو با تـو باشم

دوســت دارم کـه دســت گـرمـتــو بگیــرم
دوسـت دارم تمــوم خاطراتـم با تــو باشــه

دوسـت دارم تـو انتظـار تلــخ تــو بمیـــرم
دوسـت  دارم  فقـــط  چشــاتــو وا  کـنــی
تـا  ببیـنــی  کـــه  چـقــــدر دوســت  دارم
همـــه  خـوبـــی هـاتـــو  بـاور مـی کـنـــم


نمــی تــونـــم  بـی تـــو طـاقـــت  بـیـــارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 23 اسفند 1390 | 16:34 | نویسنده : reza |