نمی دونم چرا اصلا امشب اومدم اینجا نمی دونم @فقط رضا دیگه نگو فاصله هامون تقصیر تقدیره نگو @هیچ وقت نفهمیدی دلیل اصلی بغض و دلتنگی هام چیه @ خیلی سخته خیلی سخت هرلحظه که نبودت و احساس میکنم@من شاید نمی فهمه م تو بگو به امید دیدار یعنی چی

من که فقط اینو فهمیدم از این حرف تو یعنی دوری و دلواپسی یه من

کاشکی برای یه بارم شده میفهمیدی چی تو دلمه و دلتنگی یعنی چی 

 

میدونم شاید اومدنت اینجا هم مقطعی یه مثل موندنات مثل حرفات 

کاشکی دروغ نبود  

منو درگیر خودت کن تا که آرمش بگیرم @با خیال تو هنوزم مثل هر روز و همیشه هر شب حافظه من پر تصویر تو میشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 | 23:49 | نویسنده : mehry |